Wednesday, December 21, 2011

Chatting time!!!!

ceritannya malem ini gue lagi chat sama beberapa orang lewat Facebook. salah satunya sama temen gue. awalnya emang gangguin dia kayak biasanya gue suka gangguin nih anak hahaha. tapi tiba-tiba, jari-jari gue ngetik kata demi kata yang ternyata gue kirim ke anak ini.
somehow, i feel like i fake too much things in myself. smiles. laughs. jokes. i feel like i'm being such a hypocrite for all the things. i know how deep my feeling is suffering on this way. feeling guilty for those things. but i dont wanna talk about it. i'm afraid of getting in too deep in this "what-so-called-galau" thing. somehow, my power becomes my biggest lie. my power becomes my biggest fear.
gue mendadak galau. dan dilanjutkan dengan ini,
cause i talk but no one understand. i write but no one read them. i sing but no one listen. i say but no one hear.
lalu ini,
i know, listen is not as easy as it seems. since somebody do have their own problem. that's why i dont need any. never mean to be arrogant, but i'm afraid if i ask more, it'll add more things to think by them
yup!
tentu saja temen gue yang satu ini kaget gara-gara tiba-tiba gue galauin kayak gitu. dan ini serangan tiba-tiba lagi. TI BA TI BA!-_-
tapi yaudahlah, yang penting gue udah melampiaskan sedikit dari segunung pikiran-pikiran gue yang ad di otak ini.-_-


ternyata, galau memang bisa menyerang siapa saja, kapan saja dan di mana saja :O

No comments:

Post a Comment